Friday, July 17, 2009

PENDIDIKAN JASMANI DAN MAIN BOWLING

minggu lepas aku g main bowling ngan ank murid aku kt Grand Mall, Kepong...hahaaa...best gak layan bdk2 ni..mcm2 perangai ada..lucu,lawak,ade yg dengar kata n ade yang degil..sabar aje la layan kerenah diorang ni

ha..gambar ni time baru nk gerak..naik bus kotak mancis!..lawak la..xpenah2 aku naik bas ni


time ni br je sampai kt Grand Mall...."semua beratur, jgn g mane2, laki belah kanan, pompuan belah kiri.....dengar ckp cikgu ni!"...hahaaa


balingan pertama dari Nazli..dia adalah wakil bowling SKTSS


cikgu mahadil tgh pilih bola yang sesuai untuk samsul...kasi yg 6kg je, berat2 xleh lak nk baling


ha....gambar kt atas ni time kelas PJ. kelas aku pada setiap hari selasa (8.40-9.40). ini acara membawa bola dalm sudu..nama bdk ni sarah..dia ketua kelas yg otai..sape yg xdgr kata cikgu dgn slambernye je dia kasi pelempang n penumbuk


name bdk ni azfar..dia ade masalah autisme..muke dia hari2 stim je..kalu aku bawak gitar msk kelas..dia la paling happy sebab dia suke menyanyi.


cikgu zaidi sedang menerangkan permainan bawa bola ping pong dalam sudu...haha..poyo x?


Cikgu azli meletakkan pundi kacang atas kepala sarah
game dah habis.....beratur balik kelas

1 comment:

  1. bas kotak mancis..hahahaha...br dpt tgk gmbr sarah yg garang...nk gmbr fitri lak..hihihi

    ReplyDelete